Facebook Instagram
MÓJ KOSZYK zamknij
Koszyk jest pusty
MOJE ULUBIONE zamknij
Lista jest pusta

Hotelarstwo cz. VI Marketing usług hot. FORMAT-AB

Pod. red. Beaty Sawickiej i Moniki Świątkowskiej

opis O książce

Hotelarstwo cz. VI Marketing usług hotelarskich jest podręcznikiem przeznaczonym dla uczniów technikum kształcącego w zawodzie technik hotelarstwa 422402. Publikacja została przygotowana zgodnie z aktualną podstawą programową kształcenia w tym zawodzie, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 lutego 2012 r. w sprawie podstawy programowej kształcenia w zawodach (DzU z 17.02.2012 r. poz. 184) oraz ze stanem prawnym obowiązującym w kwietniu 2015 roku.
Wydawnictwo: Format-AB
Strony: 272, Format: 16,5x23,5 cm Rok wydania: 2015, oprawa: broszurowa
29.00
Zamów przez telefon
32 422 26 04
do góry